W Polsce przybywa ludzi zamożnych a w 2016 roku ich liczba przekroczy milion (majątek powyżej 1 mln zł). Co więcej, w tym roku wydadzą oni na dobra i usługi luksusowe 14,3 mld złotych, czyli o 13% więcej niż w roku ubiegłym. Najczęściej kupowaną grupą produktów luksusowych są samochody (niemal 7 mld zł) – tak oceniają rynek specjaliści firmy KPMG.
Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów firmy motoryzacyjne co roku wprowadzają nowe, bardziej zaawansowane technologie, marki oraz modele pojazdów. W trend ten wpisuje się nowa strategia Inchcape Motor Polska, który otworzył dedykowaną część salonu w warszawie BMW Individual - pozwalającego na przygotowanie samochodu według własnego projektu.
- BMW Indvidual to miejsce, w którym polski klient ma możliwość zaprojektowania wnętrza pojazdu, koloru nadwozia oraz doboru wszelkich dodatków wedle własnych upodobań i gustu – mówi Marcin Słomkowski, prezes Inchcape Motor Polska.
Manufaktura BMW Individual ma w swojej ofercie ekskluzywne, pojedyncze egzemplarze. Projektuje również edycje i modele specjalne na poszczególne rynki – najbardziej znamienite przykłady to kooperacja ze słynną manufakturą zegarmistrzowską Girard Perregaux, znanym na całym świecie producentem fortepianów Steinway & Sons czy renomowaną manufakturą srebra ROBBE & BERKING.
- Oferta BMW Individual to wysokiej klasy luksus. Mocne silniki i dużo elektroniki, gdzie wiele funkcji obsługuje się tu tabletem lub gestami dłoni. To produkt dla koneserów – dodaje prezes Inchcape Motor Polska.
W ofercie BMW Individual polski klient znajdzie również ofertę produktów wyposażenia idealnie dobrane do danej serii samochodów BMW, m.in. najmocniejsze silniki, ekskluzywne lakiery, wysokiej jakości tapicerkę skórzaną, wyjątkowe listwy wewnętrzne oraz inne elementy wyposażenia. Przykładem mogą być specjalne edycje nowego BMW 750Li xDrive: limitowaną do sześciu egzemplarzy edycja „Solitaire” oraz „Master Class”.
Luksus i elegancja wydań specjalnych BMW Individual to również zasługa ekskluzywnej pełnej tapicerki BMW Individual ze skóry Merino o delikatnej fakturze w kolorze truflowym oraz utrzymanej w tej samej barwie podsufitki z alcantary. Luksusowy charakter BMW mogą uzupełnić dywaniki ze strzyżonej skóry jagnięcej w kolorze truflowym, obite skórą w pasującym kolorze pojemniki na chusteczki higieniczne w obu drzwiach tylnych oraz miękkie, obite alcantarą, również w kolorze truflowym, poduszki z wyszytym napisem „Solitaire” lub „Master Class”.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/luksus-na-wymiar-w-motoryzacji-najwyzsza-jakosc-w-salonach-inchcape-motor-polska